Asistenta Tehnica

Serviciul de asistenta tehnica oferit de Organic Romania consta in sistemul online disponibil 24/7 si cel telefonic, impartite pe cele doua departamente - Departamentul de Asistenta Generala respectiv Departamentul de Asistenta Tehnica.

Asistenta Tehnica Directa

Serviciu de asistenta tehnica directa consta in suport tehnic oferit prin telefon/email de asistentii organic pentru fiecare departament in parte.

Departamentul Tehnic

Mobil: +40-745-098177
Mobil: +40-788-676260

Departamentul Asistenta Generala

Fax: +40-232-242442
Telefon : +40-332-434394
Mobil: +40-745-098177

E-mail: centru@organic.ro

Asistenta Tehnica Online

Contul de Asistenta Online va permite administrarea serviciilor achizitionate, achizitionarea rapida de alte servicii web, prelungirea serviciilor achizitionate, generare de facturi proforme si monitorizarea facturilor generate in prealabil.

De asemenea Contul de Asistenta Online va pune la dispozitie un sistem de Solicitari (Ticket-uri) prin care sa comunicati direct si rapid cu administratorii de la Serviciul Tehnic si totodata sa aveti monitorizate problemele ce au aparut de-a lungul timpului si discutiile despre acestea.

Servicii

Servicii Actuale - Toate Serviciile achizitionate de dumneavoastra si starea in care se afla

  • numarul de zile pana la expirare
  • datele specifice serviciului (pachet, domeniu etc.)
  • data de expirare
  • posibilitatea de a prelungi perioada de validitate a serviciului achizitionat

Facturi Proforme - Toate facturile generate pentru dumneavoastra + starea acestora:

  • daca au fost platite
  • daca au fost verificate si aprobate
  • detalii privind fiecare factura proforma si datele acesteia (pachete - total plata etc.)
  • optiuni de printare a acestora intr-un format prietenos (versiune printabila)

Asistenta Tehnica

Pentru a beneficia de serviciul de asistenta online trebuie sa Deschideti o Solicitare pe tema problemei aparute. Aceasta va fi dupa acest moment disponibila in sectiunea Solicitari Deschise pana problema va fi rezolvata si toate discutiile despre acel subiect vor fi finalizate. La fiecare mesaj introdus in discutie, Dumneavoastra/respectiv Administratorii vor primi notificare in email. De aceea ea va fi tratata imediat.

Va recomandam acest deoarece regimul de rezolvare este prioritar si totodata totodata informatia se afla intr-un singur loc.

Doar Clientii pot deschide o solicitare, Administratorii pot sa o Inchida odata ce ea a fost rezolvata si NU MAI exista intrebari pe acel subiect.

  • Solicitari Deschise - solicitarile deschise la momentul curent
  • Deschide Solicitare - deschide o solicitare pe un nou subiect
  • Solicitari Inchise - solicitari care au fost finalizate si la care nu se mai pot posta mesaje

Date Personale

In aceasta zona va puteti edita datele de contact si de facturare, precum si parola de accesare a contului de asistenta.

Referinte:

Cel mai vandut Vital

Vital 100 / 100 MB Spatiu 2.5 €/luna*

Detalii Compara Comanda

Cel mai vandut Inteligent

Inteligent D / 500 MB Spatiu 10.5 €/luna*

Detalii Compara Comanda

Noutati / Anunturi

3/10/2006 Organic lanseaza sistemul de Parteneriat Citeste mai mult

24/05/2006 Organic Romania implineste 2 ani de gazduire. Citeste mai mult

Panoul de Control

Testeaza facilitatile panoului de control CPanel 8.0 personalizat in romana

utilizator: demo
parola: demo

Vezi Detalii Testeaza Panoul de Control

Info Organic

Documentatie completa CPanel in limba romana, glosar de termeni IT si legislatia informatica in vigoare.